dijous, 25 de setembre de 2014

fent camí

Un paper ratllat en blanc i negre ha estat ideal per a omplir-lo de colors, retallons i paraules que acompanyen la foto d'aquest jove que ja fa 14 anys vaig trobar a sota d'una col.
M'agrada fer una bona parada amb els materials que tinc com tintes, pinzells, segells... i anar fent proves al paper, jugant amb la foto que he triat, fins que em complau el resultat.






Les càmeres digitals i sobretot els mòbils propicien que fem un munt de fotos per tot i per tot: on anem, què mengem, amb qui estem, què fan els altres, per no parlar de les selfies ... i més tard quan te les mires, en realitat veus que poques són dignes de passar a la posteritat. 

Aquesta del Quim a Paris que he posat a aquesta pàgina, em va arribar a dins i m'ha inspirat el FENT CAMÍ ja que la vida no és res més que un camí que anem fent a còpia d'anar prenent decisions, interactuant amb els altres i escoltant la nostra veueta interior. Per un jove com ell que tot just comença el seu camí, és emocionant veure com dia a dia va prenent compromisos i fent petits passos per arribar a ser una bona persona, única i ben original.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada