dimarts, 21 d’octubre de 2014

els meus segells

Fa temps que volia provar de fer segells i finalment m'he comprat un joc de gúbies i una planxa de goma d'esborrar i apa, a provar-ho.

Si vols fer un dibuix senzill, la veritat és que no costa gaire i el resultat és prou satisfactori. Estic molt contenta de com m'han quedat i és molt divertit veure com del no res en surt un dibuix que pots repetir i repetir ...  Ara bé, una altra cosa és si és vol fer un dibuix amb molt de detall ja que aleshores requereix molt més domini de les eines, però tot arribarà, com amb tot, s'ha de practicar i practicar, oi?

He fet unes fotos per a mostrar-vos les eines, les tintes i el resultat final. Ara estic fent un triangle que és molt i molt fàcil ja que té totes les línies rectes. Per cert que les tintes han de ser permanents per assegurar que quedin perfectament fixades i no embrutin.

A veure si us animeu a fer-ne i a utilitzar-los per a moltes coses: targetes, paper d'embolicar, roba ...


















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada