dijous, 20 de novembre de 2014

coses que m'agraden de tu

Avui és un dia especial: aniversari de l'Agustí !!!

Sí, i també aniversari de la mort del Franco, cosa que també s'ha de celebrar cada any i més ara que sembla que el seu espectre i la seva inspiració cada cop torna a estar molt més present en la vida política de "España".

Ho celebrarem en la intimitat a casa com ens agrada fer-ho però enguany serà també un dia trist per la mort ahir de l'Andreu, un amic de fa molts anys amb qui havíem compartit mil converses i rialles. 

I així estic, per una banda celebrant la vida del meu company de camí i per l'altra, trista per la fi de l'amic....

Aquest és el regal que li he estat preparant. Vaig trobar en una botiga una baralla de cartes de poker negres i les vaig comprar en espera d'alguna idea lluminosa. I aquesta ha sigut fer servir cada carta per a escriure una cosa que m'agrada d'ell en una banda i a l'altra, una foto sencera o escapçada que he trobat suggerent. Tot empaquetat en una funda feta a mida i lligada amb un cordill ben vermell.

Les fotos que he fet no són les millors, ja ho veig...

I avui és el dia perfecte per a la reflexió que ens hauriem de fer cada dia: aprofitem qualsevol moment de la nostra vida per a dir als altres com els estimem i per a gaudir i agrair fins i tot per l'aire que respirem. Un dia se'ns acabarà.  I per cert, us estimo, per ser a la meva vida o per haver-vos pogut conèixer i compartir un temps en algun moment.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada