divendres, 7 de novembre de 2014

miniàlbum Berta

Fa uns mesos que vaig fer aquest miniàlbum . Fou un encàrrec d'una colla de metges, infermeres i auxiliars d'un hospital que volien regalar-lo a una companya que plegava. Els vaig proposar que cadascú disposés d'una pàgina amb la seva foto, nom i un espai per a fer-li un petit escrit a la Berta que era la doctora que marxava de l'hospital i així ho vaig fer. La mida és de 15 x 15 cm i com que va quedar tan gruixut, les pàgines anaven lligades amb uns llacets a les tapes i hi vaig afegir una cartolina que duia velcro i així es podia obrir i tancar amb facilitat. Em van comentar que a la noia li agradava l'estil "vintage" i cap problema ... Només he penjat unes quantes pàgines i sense fotos per a preservar l'intimitat de les persones que hi surten.
Em van dir que li havia agradat molt i que realment seria un recordatori perfecte pel seu pas per aquell hospital i amb aquells companys.

Ara tinc 4 encàrrecs en marxa: per a una noia que fa 18 anys, per a una que en fa 65, per un senyor a qui regalar un record especial de les darreres supervacances a la Bretanya i per una senyora que en farà 60. Ja veieu que és adequat per a tothom. Cadascun completament diferent i únic... ja els aniré penjant al blog.

Aprofito per a dir-vos que si voleu que us en faci algun, no dubteu a contactar amb mi.


És clar que som a l'era digital però el què tenim amb paper, segur que durarà més i si no es llença, d'aquí a moooolts anys, encara serà bonic per a tocar i mirar. El què guardem amb CD o disc dur i tenint en compte els canvis de suport que hi ha cada dos per tres, a veure qui ens assegura que d'un traspàs a un altre, no es perdrà algun dels records que hi tenim: àlbum fotos, pel.lícules que hem filmat, powerpoint fets per a ocasions especials... Bé, al menys parlo per a mi i jo en aquests casos únics i irrepetibles, ho tinc clar !!!












Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada