dijous, 27 de novembre de 2014

un instant de serenor


Un nou layout que he fet per l'aniversari d'una amiga. Una pila de retallons de papers estampats i com sempre també he utilitzat el gesso, la pintura acrílica i les tintes i els segells. El fúcsia cada dia m'agrada més i sobretot combinat amb només un o dos colors més, trobo que alegra qualsevol fons. I aleshores, la foto, gran, protagonista i inspiradora del títol que m'agrada posar-hi sempre: una paraula o frase que sintetitzi el què em fa sentir.




Passen els anys volant, volant i aquesta foto es va fer al terrat de casa ja fa força temps en una època en que ens veiem molt sovint. Ara ja no ens trobem tant però el record del temps i les experiències compartides no es pot esborrar mai ni mai i la confiança que ens varem donar i rebre, la tindrem sempre que ens calgui.
I tot i que no sóc pas gaire fan de reviure el passat ni tampoc de pensar massa en el demà, sinó més aviat de viure i gaudir del dia a dia,  m'ha agradat recordar aquella època de complicitats i ajuda mútua.



1 comentari:

  1. ostres veig q no havia comentat!!!!
    m'encanta!!!
    és tan viu, tan teu!!!
    Bones Festes!!!
    Ens veiem aviat :)

    ResponElimina