dimecres, 4 de març de 2015

àlbum per a la Cristina

Hola de nou !!!

Darrerament he estat fent mooolts encàrrecs i estic molt contenta de fer contenta a la gent...

Quan em demanen que faci un àlbum especial per a algú especial i en motiu d'alguna festa especial, em sento especial !!!

Primer penso en la persona, en la seva edat i circumstància i rumio què els podria agradar. Seguidament busco entre el material de què disposo o miro a les botigues fins que trobo aquell paper que trobo més adequat i després penso com puc fer les cobertes de manera diferent a tot el què ja he fet. I així, una vegada m'he decidit, em miro les fotos que em fan arribar i procuro retocar-les fins a trobar el punt que m'interessa. Aleshores les imprimeixo i ja estic a punt. Començo a fer l'estructura i mica en mica el vaig omplint.

M'agrada afegir-hi cosetes fetes per mi per a acabar de donar-li un toc especial per a cada cas (una cal.ligrafia, un cosidet, una mica d'aquarel.la, etc.

i així, quan l'acabo i l'entrego, us asseguro que és com si l'hagués fet per un amic meu de tant com el miro, remeno, munto i desmunto.

Fins a dia d'avui tothom ha estat content amb el resultat i a mi evidentment m'interessa i em fa molt feliç que agradi tant a qui m'ha fet l'encàrrec com a qui l'ha rebut.

Avui us ensenyo un dels que he fet per a una persona que es jubilava i els seus companys de feina li han regalat.











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada